جزوه فصل سوم ریاضی یازدهم تجربی ( استاد ترکی )
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات جزوه فصل سوم ریاضی یازدهم تجربی 

جزوه فصل سوم زیست یازدهم تجربی ( فصل تابع ) در این بخش جهت استفاده دانش اموزان سال یازدهم تجربی و داوطلبان کنکوری قرار داده شده است . جزوه فصل سوم زیست سال یازدهم تجربی که توسط  استاد ترکی نگاشته و اماده شده است شامل درسنامه ای جامع درباره ی فصل تابع  ریاضی یازدهم تجربی می باشد. در جزوه فصل 3 ریاضی یازدهم تجربی علاوه بر توضیحات کامل مباحث مطرح شده در فصل تابع با ارائه ی مثال های متعدد در هر بخش سعی بر آموزش کامل دانش اموزان شده است . دانش اموزان سال یازدهم همچنین میتوانند جزوه ریاضی یازدهم فصل دوم و فصل اول را نیز از وبسایت همکلاسی دانلود نمایند.

 

درباره فصل سوم ریاضی یازدهم تجربی

فصل سوم ریاضی سال  یازدهم تجربی متوسطه دارای سه درسنامه است . در درس نامه اول فصل تابع به آشنایی با برخی از انواع توابع  پرداخته است که شامل توابع گویا ،  دامنۀ توابع گویا ، توابع رادیکالی ،  توابع پله ای و تابع جزء صحیح است . در بخش دو فصل 3 ریاضی یازدهم تجربی درمورد وارون یک تابع و تابع یک به یک سخن به میان آورده است که شامل تابع یک به یک و وارون تابع ، به دست آوردن ضابطۀ تابع وارون یک تابع خطی غیر ثابت است . بخش اخر فصل 3 ریاضی یازدهم تجربی درباره ی اعمال جبری روی توابع توضیحاتی ارائه نموده است .

 

 

فصل تابع یکی از فصل های مهم ریاضی یازدهم تجربی است و در سال های گذشته همواره مورد توجه طراحان کنکور بوده است و بسیار ضروری می باشد که دانش آموزان سال یازدهم فصل تابع را همانند سایر فصل های کتاب یازدهم به خوبی مطالعه نمایند.  برخی از دانش آموزان رشته ی تجربی آنچنان که لازم است به درس ریاضی اهمیت نمی دهند و زمان کافی را برای مطالعه و تسلط کامل بر این درس اختصاص نمی دهند اما این در حالی است که سوالات مطرح شده در کنکور سراسری در درس ریاضی روند ثابتی دارند و سوالات مطرح شده است هر فصل معمولا مشخص است و برای احاطه کامل بر مطالب ریاضی تجربی استفاده از درسنامه های قوی و تستی های تالیفی هم سطح با سوالات کنکور سراسری شما را به سطح عالی در پاسخ به سوالات ریاضی می رساند و در درس ریاضی باید مطالعه و تمرین منظم و پیوسته در طول زمان مطالعه برای کنکور داشته باشید تا بتوانید در این درس به درصد های بالایی برسید و موفقیت خود را در کنکور دو چندان کنید.

 

 

 

 

منبع:جزوه فصل سوم ریاضی یازدهم تجربی ( استاد ترکی )




:: برچسب‌ها: جزوه فصل 3 ریاضی یازدهم , جزوه فصل تابع ریاضی یازدهم , جزوه ریاضی یازدهم تجربی فصل 3 , جزوه ریاضی یازدهم تجربی ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: